2011. október 21.

Nehéz idők...

Mint a cím is mutatja nehéz idők... Nehezek is voltak, és ha akkor írom ezeket a bejegyzéseket abban lehet nem lett volna sok köszönet, viszont annál több panasz. Talán jót is tett ez a pár hónapos szünet!:)
Új hintámban
Október közepe táján járunk. Lánykánk lassan két hónapos, és iszonyat hasfájós, sokat sír emiatt, nem pihen rendesen, és mi sem. Nagyon nehéz. Minden létező praktika végig futott nálunk is, de tényleg csak az idő segített. Vártam a 3 hónapos kort, hogy majd múlik, de nem. Innentől minden nappal vártam hátha jobb lesz. Rossz nézni mikor egy ilyen pici baba így szenved, nálunk legalábbis nagyon rosszra sikerült ez a dolog. Nem csak kis hasfájása volt ami egy két szerrel enyhül, neeem, nagyon fájt neki, szinte egész nap, és éjjel is. Pedig Isten látja lelkem semmi olyat nem ettem ami árt neki, sőőőt egy idő után csak húsin, rizsen, krumplin éltem. Meg is látszott rajtam hamar. Visszanyertem így hamar a terhesség előtti alakom, és súlyom, sőt még kevesebb is lett. Talán ez az egy jó volt benne, de semmi több.
Használt szerek ebben a sorrendben, Infacol, hát ez nem egy nagy durranás, nekünk nem jött be. Grpie Water, ez jó volt, egy ideig, nem is tudom hány üveg után éreztem , hogy ezt is hanyagolni kéne. Aztán jött az Espumisan, na ez vált be talán a legjobban. Meg persze volt tornáztatás, anyán, apán alvás, sok ringatózás, megy mag párna, és fene tudja még micsoda. De mire az ember ezeken végigmegy el is telik az idő.
Más! BCG oltás helye ez idő tájt ki is fakad, úgy ahogy annak lenni kell, nem is volt vele nagy baj. Még talán egyszer vagy kétszer a begyógyulás után meggyűlt neki, de az is szépen kitisztult. Rendben van!

7 hetes vagyok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése