2011. október 3.

Az első 6 hét

4 hetes sorozat
Elérkezettnek látom az időt a frissülésre.:)
Immáron eltelt 6 hét, nagyon hosszú 6 hétnek érzem. Nem volt egyszerű, bevallom az őszintét, nem gondoltam hogy egy kisbaba ennyire lefoglalja az embert, mind testileg, mind lelkileg is. Főleg ha a mi kis Noéminkről van szó. Nagyon kézben levős baba, sokáig egy percig sem volt el lerakva ha ébren volt, és ez most sem javult még túl sokat, de fejlődünk. Has fájós is lett a lelkem, nagyon sokat szenvedett, pedig én aztán már szinte semmit nem ettem. Elsőnek Infacollal próbálkoztunk, ami nem jött be, ekkor jött a Gripe Water névre hallgató angol víz, na ettől mintha jobb lenne, de ez se 100%. Mondjuk lényegesen kevesebbet fáj már a pocika.
Aludni magától még nem aludt el sehol, ebben segítség kell neki, hol ringatás, hol cici, vagy hordozókendő. Egyébként meg üvölt. Eleinte háton altattuk, de ez átváltott hason alvásba, mert rájöttem, hogy akkor sokkal jobban alszik, és sokkal többet.
Fürdésnél viszont nagyon jó a helyzet, imádja, szinte már mosolyog ahogy locsolgatom a vízzel.:)
Az éjszakai alvásra sem tudok nagyon panaszkodni, bár volt pár kemény eset, de az kinél nincs. Szinte csak enni kell fel nagy szerencsénkre.
Védőnénik: Elsőnek augusztus 29-én látott minket itthon, ekkor voltunk 1 hetesek, persze minden rendben volt. Ezek után 3 hetesen kellett újra vinni. Ekkor voltunk ruhában 4 kilósak, centire pedig 53-at mértek. Ekkor megtörtént az ominózus füllukasztás is. Szegénykémet nagyon megviselte, nagyon-nagyon sírt. És utána még egész úton hazafelé is sírogatott. Nagyon sajnáltam!:( Következő látogatás már 1 hónaposan volt, szeptember 23-án. Súlyra 4200 gramm, és 56 cm. Szóval szépen növögetünk.
Doktornéni: Ő is kijött első alkalommal, augusztus 30-án. Megnézte a kis reflexeit, meg amit csak lehet. Ő is rendben találta Noémit. Szintén 1 hónaposan kellett újra vinni hozzá. Bár ezt megelőzően már voltunk nála, mert lett a Kicsim bal kezén a csuklójánál egy dudor, amit nem tudtunk mire vélni, valószínűleg a branül mentén jutott be egy kis baci, és attól volt, de szerencsére elmúlt. 1 hónaposan is tökéletesek voltak a reflexek, sőt a Doktornéni még azt is mondta, hogy nagyon meg van elégedve Noémivel!:D Megkaptuk ekkor a beutalókat is, fülvizsgálat, ortopédia, és ultrahang. Jó kis menet lesz.
Legközelebb 2 hónaposan kell menünk, akkor kapja meg a következő kötelező oltásokat is.Hát ezeket én nagyon nem várom, de ez senkit nem is érdekel.:)

3 hetesen
Fürcsi 5 hetesen
6 hetes lettem én

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése