2011. július 6.

33 hetes dokilátogatás

Jelenleg ilyen vagyok
Nem semmi, hogy szalad az idő...
De minden a legnagyobb rendben eddig, méhszáj zárt, babóca korának megfelelően gyarapszik!
Jelenlegi méretei:
BPD: 84mm, HC: 290mm, AC: 288mm, FL: 67mm, Becsült súly pedig 2120gr
És a kiírt dátum még mindig nem változott semmit, nagyon pontos a kis csaj, szóval még mindig augusztus 19-re vagyunk kiírva.
Megvan az első NST időpontja is, július 20-a!! Nem semmi, hogy már erre készülünk.:) Több időpontot a Doktor bácsihoz már nem is kaptunk, de mondta hogy jövőhónap elején hívjam fel, és akkor egyeztetünk, és még utoljára rám néz! Ez egyébként olyan megnyugtató dolog! Szeretjük Őt nagyooon!
Jelenleg olyan 9-10 kg hízásnál tartunk, ami szerintem nem is olyan rossz. Volt aki azt mondta, hogy nem is híztam csak hasra, csupa pocak vagyok vagy mi! De én érzem, hogy ment ez máshová is!:D
33 hetes pocak
Vásárolgatás is jól halad, már csak pár dolog kell, és összerakhatom a kórházi pakkot is. Nem sokára elkezdem inni a málnalevél teát, és a homeopátiás szerek szedését is (bár ezeket még be kell szerezni). Weleda gátmasszázs olajat is szereztem már! Szóval elvileg minden kész a szüléshez.
Noémi (nem tudom említettem e már de ez lesz a nevünk) már régóta fejvégű fekvésben helyezkedik szerencsére, remélem már így is marad, kis hátát a jobb oldali hasfalamnak szokta nyomni, ilyenkor kissé kidudorodik, de olyan finoman csinálja, hogy az nem is igaz. Nagyon jó kisbaba.
Mai napon a védőnéniket is meglátogattuk, semmi extra.  Idáig a szabadságom töltöttem itthon, de 8-tól már betegállományban leszek, ezért a háziorvosnál is jártunk. Szóval most így hirtelen egy hét alatt az összes kötelező megjelenést letudtam!:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése