2012. május 26.

Rossz éjszaka

2012 Május 26:
Rossz éjszakánk volt, pedig Noémivel nem szokott már ilyen lenni! Kb fél 9-től reggel 6-ig alszik!
De most nem, és ki akarom nyomozni mi lehetett a baj, ezért titeket is megkérdezlek!
Szerintem fájt a hasa éjjel, visítva üvöltött, nagyon nagyon sírt, és a kezemben is csak akkor nyugodott meg, ha álltam!:((
Új kajákkal próbálkoztunk a napokban, és tegnap előtt éjjel is megébredt egyet este, de akkor vissza tudtam altatni hamar. Most felébredt éjfélkor, és fél kettőig szenvedtünk, végül adtam neki fájdalomcsillapítót, mert nem tudtam mi baja, na nagy nehezen elaludt mellettem, de egy óra múlva újra kezdődött. Nagyon rossz volt.
Szóval új dolog, két napja kap joghurtot. Babajoghurt Humana őszibarackos. Fájhat ettől egy babapoci?
Pár napja kap minden nap egy kis kukipufit, imádja, nem hiszem, hogy ez lenne a gond, de ez is újdonság.
És szerintem a főbűnös a spenót, mert nem simát adtam neki, hanem az Iglónak van ilyen fagyasztott spenótja, ami kissé ízsített. Sajna nem volt más itthon, és gondoltam kipróbálom, és nem direktbe kapta hanem sok rizzsel, és húsival, ebből kb csak két-vagy három kanállal raktam bele.
Ki akarom szűrni mi lehetett a bibi, mert a joghurtot szeretnék adni neki, most kezdtük el az ilyen jelegű tejtermékek bevezetését, már van itthon túró is, meg a sajtot is el akarom kezdeni.
Kuki meg egy jó kis rágcsa időnként ha nyűg van leköti kicsit.
Megébredés szempontjából pedig érdekes mert tegnap előtt nem kapott spenótot, mégis megébredt, bár igaz, hogy vissza is aludt hamar.
Lehet a foga is ludas abban mondjuk.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése