2011. november 21.

Novemberi tényállások

November eleje, Noémi felismerte hogy van lába, nagyon cukin nyúl utána, és fogdossa. Már a keze is néha megvan, de az még nem az igazi. Hasfájás az Espumisan csepp által aránylag javul, de ez se add teljes megnyugvást.
Este is nehezen alszik el a drágám, 11-ig is fent vagyunk sokszor, és kettő tájt már meg is ébred enni, és utána van hogy óránként kell. Nehéz eset! Csak ringatva alszik el, meg cicin ha úgy van, meg babakocsiban, de azt csak kint használjuk.Ha nem ringatnám el akkor nem is aludna, csak sírna. De a ringatás ellen is tiltakozik sokszor, idő kell neki míg ellazul. Nem alszik a kiságyában! Velünk alszik a nagyágyban, vagyis velem, az én oldalamon. Olyan fáradt vagyok esténként, hogy így egyszerűbb az etetés. Úgymond csak kirakom a cicit, rátolom a gyereket, és így hamar vissza is szundítunk mindketten. Na ennyit most az alvásról! Vagyis még egy gondolat! Most úgy döntöttem átrakjuk a kiságyat az én ágyam mellé, hátha...legalábbis meg akarok próbálkozni a külön alvással! De még nem tudom, hogy és mint alakul, egyáltalán sikerül e!



 November 12-én voltunk Baba-Mama talin, a fórumos babákkal, és mamákkal talizunk. Velük megy a duma parti már terhességünk elejétől, nagyon jó kis csapat!:)


És íme egy kis videó is a kis csajról:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése