2011. március 19.

18 hetes...

Örömmel tudatjuk, hogy még mindig minden rendben van velünk.:)
Március 7-én megjártuk a kórházat, ahol jó sok vért levettek, volt mindenféle vizsgálat. Többek között AFP, és ami engem érdekelt az a cukorterhelés. Az eredmény még nincs a kezemben, de tegnap beszéltem a doktor bácsi asszisztensével, és megnyugtatott, hogy minden nagyon jó lett!:))
És nincs baj a cukrommal sem szerencsére, az éhgyomri 5.2 volt, és amit egy óra múlva vettek evés után az pedig 5-ös! Így már ezért sem kell aggódni! Nagyon boldog vagyok ettől. Ha kezemben lesz már a sok lelet, akkor írok pontos adatokat is, de egyenlőre a lényeg az, hogy minden oké.
Ma vagyok 18 hetes és 1 napos, de a babucit még nem érzem sajna!
Már nagyon várom! A pocak viszont szépen növöget!:)
A Doktor bácsihoz legközelebb  Április 4-én megyünk majd, ami anyának nagyon jó lesz, mert szülinapja lesz, így láthat engem aznap, ami szerintem csodás ajándék tőlem!:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése