2011. február 11.

13 hetesek vagyunk!

Megjöttünk a doktorbácsitól! És örömmel közölhetem, hogy minden a legnagyobb rendben, nagyon virgonc vagyok, és növök mint a gomba. Méretem jelenleg 67 mm!!!
Anyáék még videót is kaptam rólam, kettőt is, mert az első nem sikerült, és utána lett egy plusz mozizás, hogy csak vigyünk haza valamit, de itthon örömmel vettük észre, hogy mindkettő lejátszható!:)
Orvosi leletem eredményei:
BPD:20mm, HC:77mm, AC:61mm, Fl:9mm, Becsült súly:65gr
CRL:67mm, NT:1,12mm
Ép koponya konfiguráció.
Arckoponya eltérés nélkül.
Gerincoszlop kivehető, csigolyaívek zártak, megtartottak.
Szív: 4 üregű, billentyűk ábrázolódnak.
Gyomor és hólyagtelítődés látható.
Végtagok csöves csontjai jól ábrázolódnak.
Vesék szabályosak, pyelectasia nem ábrázolódott.
Placenta: a mellső falon helyezkedik el.
Köldökzsinórban 3 ér. Magzatvíz mennyisége: átlagos.
A Magyar Szülészet-Nőgyógyászat Ultrahang Társaság érvényben lévő protokollja szerint végzett vizsgálat során rendellenesség nem észlelhető.
Vél: A mért értékek 13 hetes, 0 napos graviditásnak felelnek meg.
Szülés várható időpontja: 08.19

Jelenleg a doki azt mondta nagyon lánynak látszom, de 3 hét múlva tutira megmondja!:)))
Én nem tudom mi az, de biztos jó dolgog lehet, mert sokáig nézegette mi lehetek!


Íme két friss képem:

 És ez Anya nagy kedvence:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése