2010. december 19.

Az első bejegyzés...

Az első bejegyzés anyáról és apáról szól. Anya és Apa már nagyon vártak engem.. öröm hír volt mikor anyu pisilt egyet és felfogta hogy mit lát. Először nem akart hinni a szemének, senkinek nem szólt hogy mi történt, de belül érezte hogy ki akarja kiabálni hogy lassan megérkezem.
Az anyunak most meglepetés hogy írok ide nem tud róla, talán csak sejti.. Csillával szövetkeztem, ő segít nekem ezt a bejegyzést megírni.
Anyuról és Apuról annyi mindent tudnék mondani.. Először is, nagyon nagyon jó és kedves emberek.. Segítőkészek és kitartanak egymás mellett jóban rosszban. Szeretik egymást nagyon, régóta. Az esküvőjük most volt nyáron. Jajj látnotok kellett volna anyu milyen szép volt, igaz igaz én sem láttam, de mivel anyu pocakjában növekszem olyan érzésem van mintha én is ott lettem volna. Nagyon nagyon jó érzés ez olyan mintha emlékeznék.
Hát de most nagyon fáradt vagyok, azt hiszem inkább átadom magam a pihenésnek, nagyon jó meleg van idebent, el is álmosodtam tőle. Szeretlek titeket Anyu és Apu.. már várom hogy vége legyen ennek a hosszú hosszú időnek és odakintről is figyelhesselek bennetek.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése